Google ADs Bureau
Vi tilbyder Google Ads eksperter, der skaber succesfulde Google ADs annoncer fra start. Med strømlinet proces, professionel tilgang og stor ekspertise, giver vi garanti for målbare resultater.
Certificeret Google ADs annonce bureau
Vores Google Adwords specialister opretter, designer og optimerer Google Ads kampagner, der driver målrettet trafik til jeres hjemmeside. Google Ads er et af de vigtigste værktøjer til små som store virksomheder, der ønsker større eksponering.
Med vores garanti for en succesfuld Google Ads annoncering, styrker vi jeres online tilstedeværelse og øger jeres omsætning fra start.
Med Online-Marketers som jeres Google adwords bureau, sikrer i maksimalt afkast af jeres investering fra dag et. Vi tilbyder stor ekspertise i oprettelsen, samt den efterfølgende optimering af jeres adwords annonceringer. Efter en succesfuld opstart, følger og justerer vi løbende dine kampagner med formålet, at skabe det størst mulige afkast.
Ved at vælge os som jeres Google Ads bureau, sikrer vi hver en krone investeres bedst muligt. Som et Google Ads specialiseret webbureau, holder vi altid fokus på de hurtige og største gevinster fra start.
- Uforpligtigende samtale
- Annoncer der er effektive fra start
- Certificeret Google Partner
- Øget omsætning
- Datadrevet målretning
- Vi giver garanti for overskud fra første måned!
Få flere kunder med Google ADs Annoncer
For hver dag der går, vokser det digitale marked. Teknologien udvikler sig hurtigt, og for mange virksomheder er online annoncering nu, en af deres primære indtægtskilder. Som et højt specialiseret Google Ads bureau tilbyder vi, strømlinet løsninger, der er skræddersyet til at maksimere jeres online succes.
Vi anvender gennemtestede processer, i kombination med den nyeste teknologi. Ved at skabe unikke målretninger af dine Google Ads kampagner, driver vi relevant trafik til din virksomhed.
*Alle vores løsninger er altid 100% bindingsfri, og indeholder en fast månedlig rapportering.
Google adwords specialister
INDHOLD
Det at skrive en god tekst og identificere den rigtige målgruppe, er elementært for enhver succesfuld annoncering.
Struktur
Struktur er vigtig for kampagnens succes - At strukturere din konto og data kan gøre din annoncering mere effektiv.
Søgeord
Identificering af de rigtige søgeord i forhold til dine konkurrenter, er en af de vigtigste nøgler til en effektiv annoncering.
Månedlig annoncering inkl. live data
Starter fra 500 kr per måned
Sådan arbejder vi med Google ADs
Som en selvfølge, er vores Google ADs løsninger altid sat op, med henblik på fremtidig skalering. Processen bag en succesfuld annoncering starter altid med, at sikre alle de tekniske parametre virker og ikke påvirker effekten af annonceringen.
I løbet af denne proces, gennemgår det nuværende flow, tracking af data, hastigheden på hjemmesiden, det tekniske setuo, konvertering og mange andre vigtige elementer.
Når vi har fået en bedre forståelse af jeres nuværende setup, noterer vi eventuelle forbedringer til senere. Ved at sikre optimering af hele systemet, skaber vi det bedst mulige udgangspunkt for en succesfuld Google Adwords annoncering.
Vælger i at indgå et samarbejde omkring Google Ads hos os, kan i forvente det tager 2 til 30 dage – efter omfanget af opgaven, før jeres kampagner er klar til at gå live.
Efter vi har startet jeres nye Google ADs kampagner, vil i indenfor 2 til 3 uger modtage en liste, med vores anbefalede ændringer og optimeringer.
For at kunne garantere en succesfuld annoncering, kræver det du følger vores forslag og ændringerne bliver implementeret af os, eller i samarbejde med dit nuværende team af udviklere.
Vores proces inkluderer som de vigtigste elementer:
- Konkurrent og markedsanalyse
Vi starter altid med en analyse af jeres konkurrenter og det generelle marked. I løbet af denne analyse notere vi hvem jeres konkurrenter er, hvordan de udfører deres marketing og hvordan vi kan gøre det bedre.
- Søgeordsanalyse inkl. analyse af muligheder
Vi foretager en komplet søgeordsanalyse, samt en analyse af potentielle muligheder for at hente en hurtig gevinst. Vi adskiller os fra konkurrenterne ved, at finde alle de små guldkorn de andre ikke ser.
- Oprettelse af Google ADs annoncer
Når vi først kender jeres konkurrenter og har fået et godt indblik i branchen. Starter processen med evt. design, seo tekstforfatter, klargøring og oprettelse af google adwords annoncering.
- Optimering af Google ADs annoncer
Når vi har oprettet Google Ads kampagner og de er startet, følger vi resultaterne justere løbende for, at levere det størst mulige afkast. Ved at have et tæt samarbejde med Google, kan vi være forud for eventuelle ændringer og spare vi dig penge og ikke mindst tid.
Få hjælp til Google Ads annoncer
Ifølge Google officielle statistikker, modtager annonceringer på Google ca. 10% af det samlede antal klik på internettet. Spørgsmålet er om du modtager dine?
Hos Online-Marketers er vi specialister i, at oprette kampagner der vækker interesse hos dine kunder. Med næsten 6 millioner danskere, venter den næste søgning kun på dig.
Hvad koster Google ADs annoncering?
Med en struktureret tilgang og en strømlinet proces, holder vi omkostninger nede og resultaterne oppe. Vi har gjort det nemt for alle virksomheder, at starte deres nye succesfulde Adwords kampagner.
Alle vores Google ADs løsninger indeholder altid en komplet teknisk gennemgang, opsætning, undersøgelse, analyser og løbende adwords optimeringer.
Da alle virksomheder har forskellige budgetter, forventninger eller behov, kan det være svært at give en fast pris på Google Ads annoncering. Har du nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.
Hvad er Google ADs?
Som en del af Google’s strategi for at gøre annoncering mere tilgængelig, ændrede Google navnet fra Google Adwords til Google Ads. Google Ads er en platform til annoncering, hvor du kan betale og komme blandt de første resultater på søgemaskinen.
En af de store fordele ved Google Ads er muligheden for, at målrette jeres annoncer til, at ramme netop din foretrukne målgruppe eller bestemt type af virksomheder.
Google Ads tilbyder en bred vifte af forskellige former af annoncering som eksempelvis søgekampagner, display kampagner, shopping kampagner, video kampagner, app kampagner og remarketing.
- 8% af alle brugere på internettet, ankommer via en Google Ads annonce.
- Google Ads display annoncer, modtager 200 millioner visninger per måned.
- Omtrent 50% af alle brugere, husker virksomheden efter at have set en annonce.
Google Ads er et effektivt værktøj til annoncering for alle virksomheder, der ønsker at vækste deres omsætning øjeblikkeligt. Med Google Ads kan både nye og mere etablerede virksomheder, øge deres rækkevidde, brand bevisthed og samtidig tjene penge.
Fordelen med gode målrettede Google Ads kampagner, er du kun betaler når de rigtige kunde ser dine reklamer. Google Ads tillader forskellige metoder til, at målrette dine annoncer. Nedenunder finder du eksempler på de 4 mest brugte:
- Enheden der bruges eks. PC, Mobil, Tablet
- Demografi eks. Alder, Køn, Indkomst, Lokalitet
- Søgeord, interesser, job, eller andre segmenter
- Data drevet målretning
Vores Process
1
Kort introduktions møde
2
Strategi møde + forslag
3
Opstart af Projektet
4
1 måned Forslag til optimeringer
5
1 måned start af kampagne
6
Månedlige samtaler
FAQ
Hvad er forskellen på Annoncering og SEO?
Annoncering og SEO er begge metoder til, at blive vist foran din ønskede målgruppe. Den primære forskel på annoncering og SEO, er ved annoncering betaler vi eksempelvis Google, for at vise dine annoncer for vores udvalgte publikum.
Ved SEO optimerer man i stedet hele processen for, at komme til tops på google søgemaskine. Dette kan for eksempel være ved hjælp af bl.a. indhold, teknikker og optimering af hjemmesiden.
For at få det bedste resultat, er det er altid en god ide, at bruge en kombination af annoncering og SEO sammen. Hvor annoncering skaber øjeblikkelig omsætning, er SEO den bedst mulige effektive investering over tid. Kombinationen af SEO og annoncering tillader dig, at kunne blive vist på alle de 4 links øverste links på google.
Hvis jeres budget ikke rækker til både Annoncering og SEO, foreslår vi du satser på de mest profitable annoncer, i kombination med en langsom opstart af SEO.
Bør jeg anvende et bureau til Annoncering?
Google Annoncering er et effektivt markedsføringsværktøj, statistisk set kommer hver krone du spenderer tilbage som 1,5 kr. til dig.
Det kan være svært, at vide hvornår du skal bruge de forskellige udvidelser, eller hvilke søgeord du skal vælge. Med vores eksperter i annoncering, sikrer vi kampagner der virker.
Afhængig af branchen du befinder dig i, er der mange muligheder indenfor annoncering. Vi har forskellige teknikker til, at sikre dig det bedste mulige afkast. Vi tilpasser dine kampagner og justerer dem jævnligt til, at opnå endnu bedre resultater til din virksomhed.
Hvad er remarketing?
Når en interesseret kunde kommer ind på din hjemmeside, bør de altid få vist dine reklamer igen. Jo flere gange dine potentielle kunder ser dit brand, desto større er chancen for de konverterer eller husker dig. Afhængig af hvad du tilbyder og prisklassen på dine produkter eller servicer, kan det tage flere gange før en kunde beslutter sig for at handle.
Er der nogle skjulte omkostninger ved annoncering?
Når du modtager et tilbud, vil alle informationer og omkostninger være listet. Ved ændringer vil du altid blive oplyst, inden opstart af dine kampagner.
Arbejder i med virksomheder over hele Danmark?
Vi har samarbejdspartnere over hele landet, og er dedikerede i at hjælpe virksomheder med, at opnå succes med deres online tilstedeværelse.
Hvilke brancher har i arbejdet med?
Vi arbejder med en lang række af virksomheder som bl.a. Tøj, sport, klima, IT, sundhed, mad & drikke, resturanter, advokater, musik, rejser og meget mere
Læs mere i vores artikler
Det at være en seo ekspert har med tiden udviklet sig til, at indeholde en rolle som den primære marketingansvarlige for mange virksomheder.
I kender det sikkert selv; hvor mange af jer kigger forbi den første side med Googles udvalgte resultater på jeres søgning?
’SEO tekst priser?’ Det er et spørgsmål, vi tit bliver mødt med, og det er selvfølgelig et meget relevant spørgsmål.