Vi tager vare på dine opgaver og tiltrækker flere kvalificerede leads
Vælg service og se proces
Hvad end du vælger, sørger vi for processen foregår nemt for dig og dit team
Hjemmeside proces
Opstart
Kundeopstartsmøde, 0,5-1 time.
Det er vigtigt, alle beslutningstagere deltager i dette møde.
Vi starter med et kort opstartsmøde, hvor vi gennemgår din virksomheds historie, hvad der gør jer unikke, og hvem jeres ideelle målgruppe er. Denne samtale giver grundlag for, hvordan vi positionerer din virksomhed optimalt og rammer din ideelle kunde.
Vi beder derfor alle beslutningstagere om at deltage, så vi kan danne et optimalt billede af jeres virksomhed og sikre en enstemmig retning og kontinuitet igennem hele processen.
Hjemmeside design
Designpræsentation, tager ca. 1 time.
Med udgangspunkt i vores tidligere samtaler starter vores hold med et oplæg til design af din hjemmeside. Alle oplysninger og ideer, vi blev enige om, vil blive indarbejdet, så det vækker interesse og troværdighed hos din ideelle kunde.
Ved ønske fremlægger vi jævnligt nye revisioner af hjemmesiden. Dette gør vi, så du kan komme med eventuelt feedback, ændringer eller de ønsker, du end måtte have.
Udvikling af hjemmeside
Indsamling af indhold, 1-4 timer.
Når vi har gennemgået hjemmesidens design, redigeringer og alle revisioner, sender vi en endelig skitse over dit nye hjemmesidedesign. Herefter venter vi på din godkendelse, inden den endelige webstedsudvikling starter.
Vi sender dig løbende alle nødvendige instruktioner, der er nødvendige, som f.eks. tekster. Vi sørger altid for at gøre hele processen så nem og gnidningsfri for dig som muligt. Vær forberedt på, evt. indhold du skal levere eller skrive, samt billeder der skal laves.
Indsættelse af tekster og billeder
På dette stadie gennemgår vores team hjemmesiden og retter eventuelle fejl.
Når vi er helt færdige med udvikling af hjemmesiden, er det tid til at tilføje tekster og billeder, inden hjemmesiden går live.
Inden hjemmesiden officielt udgives, sender vi dig vores officielle gennemgang og en liste med eventuelle forbedringer eller muligheder for optimering.
Officiel startdag!
Din hjemmeside er nu live, ca. 0,5-1 time.
Nu er det endelig tid til at udgive din hjemmeside!
Vi har gennemgået alle dine sider, formularer og eventuelle ekstra moduler.
Når hjemmesiden er gået live, fejrer vi det gerne med en drink sammen med dig enten over telefonen eller et virtuelt eller personligt møde!
SEO proces
Opstart
Kundeopstartsmøde 0,5-1 time.
Vi starter med et kort opstartsmøde, hvor vi identificerer din målgruppe, og hvordan din nuværende konverteringsstrategi virker. Alt dette giver os en bedre forståelse af, hvad der netop gør din virksomhed unik. Med baggrund i de informationer kan vi starte med at udvikle en strategi for dine fremtidige optimeringer, målretning og indhold. Det kan være svært at finde den ideelle løsning fra start, men med vores ekspertise og dit samarbejde finder vi vejen.
Teknisk analyse
Første måned starter med en teknisk analyse af position og målretning.
Vi analyserer og starter med de første tekniske ændringer af hjemmesiden, opsætter de nødvendige sporingsværktøjer og identificerer manglerne. Efter dette laver vi en grundig analyse af, hvad din målgruppe faktisk søger, samt en fuld analyse af konkurrencen og dine konkurrenter.
Præsentation af tilgang
Tager ca. 1 time.
Med baggrund i vores tekniske analyser, udfærdiger vi en komplet køreplan med optimeringer og indhold fordelt ud på 12 måneder. Vi gennemgår, hvorfor vi mener, det er den korrekte tilgang, hvilke titler det nye indhold bør indeholde, og metoden vi gør det med. Under samtalen vil vi meget gerne høre din feedback, samt input og kritik til udfærdigelse af den endelige plan.
Månedlige samtaler
Ca. 20-45 min. per måned.
Nu hvor arbejdet er startet, afholder vi løbende månedlige samtaler. Yderligere kan du forvente at modtage et dokument én gang i måneden. I dokumentet finder du en liste, der holder dig opdateret med de seneste udførte opgaver. Du kan forvente at modtage den månedlige opdatering, minimum 1 uge før samtalen om den nuværende situation finder sted. I samtalen gennemgår vi kort, hvad der er udført, hvilke opgaver der venter og evt. resultater, der er opnået. Har du nogle indvendinger, ideer eller input kan de frit diskuteres her.
Google annoncerings proces
Opstart
Kundeopstartsmøde 0,5-1 time.
Vi starter processen med et kort introduktionsmøde, hvor vi gennemgår din virksomheds historie, hvad der gør jeg unikke og jeres ideelle målgruppe.
Denne samtale giver grundlag for, hvordan vi positionerer din virksomhed optimalt og rammer din ideelle kunde.
Det er vigtigt, alle beslutningstagere deltager, så vi kan få det helt rigtige portræt af jeres virksomhed,
samtidig med vi kan sikre en enstemmig retning og kontinuitet igennem hele processen.
Opsætning af Google annoncering
Research, opsætning af målretning og plan for indhold.
Vi undersøger din nuværende annoncekonto og opretter en handleplan.
De første 2-4 uger gennemgår vi din hjemmeside, opretter evt. annoncekonto og udarbejder diverse annoncer.
Efter de 2-4 uger er gået, indkalder vi dig til et nyt møde. Her gennemgår vi dine annoncer, eventuelle forbedringer til din hjemmeside og salgsmekanismer.
Start af Google annoncering
Månedlig samtale og data over annoncer.
Vi undersøger din nuværende annoncekonto og opretter en handleplan.
Når du har godkendt vores budgetter og annoncer, er det tid til at gå live. Vi overvåger og indsamler løbende data,
der lægger grundlaget for fremtidige optimeringer.
Du kan forvente, vi indkalder til et kort månedligt møde, hvor vi holder dig opdateret og fremlægger nye forslag og/eller muligheder.